Mijn naam is

ninarosa

Ik ben creatief strateeg, copywriter en stiekem een mermaid.

‘Dingen anders zien en doen’ heeft altijd al in mij gezeten. Mijn schooltaakjes rondde ik razendsnel af zodat ik kon tekenen of schrijven. Op mijn 9e had ik mijn eigen tijdschriftje, waarbij ik schrijfster + art director + websitebouwer + klantenservice + financial controller + uitgeefster was – basically, alles. Op mijn 14e stond ik in de top 100 van de rijkste HorseNation leden, omdat ik een eigen in-Paint-gemaakte brand had met ‘Zuignap pony’s’ die ik custom maakte voor mensen. Artikelen in het tijdschriftje van mijn middelbare school of gepersonaliseerde tekeningen, het kon niet op voor mij en mijn creativiteit.

Het was dan ook geen verrassing dat ik voor een creatieve bachelor koos, waarbij ik lekker kon tekenen, designen en schrijven. Maar ik leerde er ook de commerciële kant in de vorm van marketing en branding. Ik was verliefd.

Na het behalen van mijn cum laude diploma ging ik full-time aan de slag, als digital nomad in 6 verschillende landen. Ik verzesdubbelde mijn aantal klanten in 2 maanden.

De jaren die erop volgden waren dynamisch en gevuld met ondernemerschap, (jawel) creativiteit, nieuwe landen zien, surfen en heel veel professionele + persoonlijke ontwikkeling. In het derde jaar van mijn bachelor (op 20-jarige leeftijd) schreef ik mijn bedrijf officieel in bij de KvK. Na het behalen van mijn cum laude diploma ging ik full-time aan de slag, als digital nomad in 6 verschillende landen. Ik verzesdubbelde mijn aantal klanten in 2 maanden. Toen ik aan mijn master begon, bleef ik doorwerken aan mijn bedrijf. In 2018 (na jaar na de oprichtingsdatum) was het tijd voor uitbreiding en versterkte ik het team met een websitebouwer en een designer. Denkfabriek Agency was geboren.

Ninarosa Juffermans anno 2023

In 2023 liet ik het website gedeelte vallen, om me alleen nog maar op branding en copywriting te focussen. Als creatief strateeg onder mijn eigen naam help ik bewuste ondernemers bij MKB-bedrijven aan een betere propositie en merkbeleving, zodat ik hen kan helpen op hun missie om de wereld te veranderen. Dit doe ik met cursussen en 1 op 1 strategie sessies en trajecten.

Als copywriter help ik ambitieuze denkers en doeners om hun merkbeleving te optimaliseren door content marketing in de vorm van maandelijkse blogs, nieuwsbrieven, social media posts en andere creatieve communicatie. Dit doe ik op projectbasis maar ook als freelance onderdeel van een team.

Inmiddels heb ik al 100+ bedrijven en ondernemers aan prachtige bedrijfsresultaten mogen helpen met een positionering waar zij zich in kunnen vinden en bijpassende copy indien gewenst. Klanten variëren van sustainable architecten tot private hedge funds en van mechanical engineers tot coaches. Waar ik het beste uit de verf kom: bedrijven die de wereld mooier willen maken, op het gebied van educatie, persoonlijke/professionele ontwikkeling en sustainability. Dat is waar ik me op richt.

 

Waarom de focus op branding en copywriting?

De meeste ondernemers (binn)en MKB-bedrijven zijn ontzettend goed in wat ze doen, maar laten een enorm groot potentieel onbenut doordat ze geen marketing, communicatie en branding doen die goed bij ze aansluit. Ik geloof dat er in elke bewuste ondernemer die de wereld wil veranderen een mate van creativiteit zit die alleen nog maar gevonden, geformuleerd en ingezet hoeft te worden… en dat ze daardoor kei- en keihard kunnen groeien.

Met een luisterend oor en een scherpe pen concretiseer ik de creativiteit van ambitieuze denkers en doeners, zodat zij een sterke brand kunnen neerzetten.

Female empowering illustrator: Ninarosaqua

‘Van je hobby je werk maken’ + de wereld op een creatieve manier redden, dat doe ik met Ninarosaqua, in hoeverre ik dat in mijn andere werkzaamheden nog niet kon. Ik maak female empowering surf art die ik verkoop in prints. Ook ga ik oprechte collabs aan met duurzame, female empowering of altruïstische bedrijven.

What’s more?

Vegan chef, secretaris bij de opleidingscommissie, designer voor een sustainable beauty merk, deelnemer aan een pitch competitie, content manager voor een softwarebedrijf… er zijn zo ontzettend veel dingen die ik heb gedaan op professioneel vlak die deze pagina helaas niet gehaald hebben. Wil je alles weten over mijn werkervaring? Check van mijn Linkedin pagina of download mijn CV.