branding
essentials
programma

Samen tot de kern en essentie
in je boodschap komen,
zodat al het onbenut marketingpotentieel
in kaart gebracht wordt

Samen gaan we tot de kern en essentie in jouw boodschap komen. Zo brengen we al het onbenut marketing- en brandingpotentieel in kaart.

Door strategy sessions en door samen naar een doel toe werken, brengen we alle kansen op marketing-, branding- en positioneringsgebied in kaart.

Je krijgt alle handvatten aangereikt om je communicatie in te kunnen richten. We doen het samen, zodat jij er echt achter staat en goedkeurt. Nadat het programma voorbij is, weet je precies waar je aan moet werken – en ook waarom.

Voor wie is het?

Voor de mensen die deze wereld écht willen verbeteren. De denkers en doeners die van aanpakken weten, die geloven en die niet opgeven. Mensen binnen MKB-bedrijven die dromen hebben die te groot zijn om te delen.

Je bedrijf gaat goed, maar je hebt het gevoel dat er meer in zit. Je weet dat er kansen liggen op marketinggebied, alleen heb je geen idee waar je moet beginnen. Je hebt iemand nodig die goed naar je luistert. Een klankbord, goede luisteraar, skilled interviewer, creatieveling en bovenal marketingexpert.

Wat krijg je precies?

  • Duidelijke en haalbare planning, waarbij we samen aan de slag gaan
  • 2x strategy call van 30 minuten
  • Business model canvas
  • Doelgroepanalyse met buyer persona
  • Missie
  • Visie statement
  • Tone of voice analyse
  • Kernwaarden
  • Marketingadviesrapport
  • Mini brand book
  • 2 correctierondes
'NinaRosa is een fijn persoon om mee samen te werken. Ze is ad-rem, vakkundig en weet waar ze over praat. Doordat ze zich bezighoudt met de marketingtrends, weet ze precies hoe wij ons bedrijf op dat gebied kunnen verbeteren. Ook is ze doortastend; ze gaat 100% voor alles wat ze doet. Wat wij bovenal op prijs stellen is de snelle communicatie.'
Marnix - HPV Lumière Classique
'Ik vond het heel fijn om met Ninarosa te werken. Ik voelde mij erg op mijn gemak en ze maakte ook echt de ruimte vrij om mijn input te horen. Ik vind het zelf vooral spannend om te zeggen wanneer ik iets anders zou willen of voor me zie (aangezien ik niet de expert ben op dit gebied), maar Ninarosa maakt het heel duidelijk dat het juist fijn is als ik duidelijk aangeef wat ik wel en niet wil, de correctie rondes zijn er immers niet voor niets! Ik heb dat echt als heel fijn ervaren. Ik vind sommige dingen vaak lastig te benoemen. Gelukkig vraagt ze net zo lang door tot er een juist beeld ontstaat. '
Daphne - Bewust Leven met Daphne Rose
'Als ik NinaRosa zou mogen omschrijven? Een hele harde, fijne en ambitieuze vrouw met een open karakter. Ze is een gedreven en enthousiaste ondernemer met een warm hart. Ik heb mijn start als ondernemer mede te danken aan NinaRosa. Ze is nooit te beroerd om haar kennis te delen en de kracht van samenwerking te laten ervaren. In een korte tijd heeft zij mij inzichten gegeven om de uitdaging van de ondernemer te leren begrijpen en om van deze inzichten zoveel mogelijk te kunnen leren. Ze is op alle gebieden professioneel en voegt met haar drive, creativiteit en grote kennis een extra dimensie toe aan ons agency team.'
Lina - Costa Brava Hotspots
Previous
Next

Hoe chill zou het zijn als…

  • …je een manier van marketing zou kunnen doen die écht bij je past, in plaats van achterhaalde marketingtechnieken waar je superveel tijd aan kwijt bent?
  • …klanten uit zichzelf naar je toe zouden komen, in plaats van dat ze halverwege je funnel afhaken (of dat je klanten aantrekt waar je helemaal geen energie van krijgt)
  • …je binnen een maand van nu zo veel meer duidelijkheid, richting en motivatie had om écht verandering te gaan maken op marketinggebied
  • …je gehoord werd (écht gehoord) door iemand die kritische vragen stelt en nog kritischer antwoordt op jouw brandende vragen?

In 30 minuten 3 tips!