custom
copywriting

Teksten die aansluiten bij jou,
je bedrijf en je doelgroep;
jouw verhaal op papier zetten

Teksten schrijven lijkt zo makkelijk, maar het is nog verdomd lastig om die teksten ook echt aan te laten sluiten bij wie je bent en wat je doet.

Oftewel: je hebt teksten nodig die jouw buyer persona aanspreken en passen bij je gekozen tone of voice. Hierin communiceer je of hint je ook naar je missie en visie.

Ik zet jouw verhaal om in kloppende copywriting. Ik kijk goed naar wat jij wilt vertellen, wat aansluit bij jouw merk en naar wat jouw doelgroep wil lezen. Zo zorgen we voor converterende teksten.

Het belang van goede teksten wordt vaak onderschat. Natuurlijk is het visuele aspect van websites heel erg belangrijk, maar goede teksten kunnen je website echt maken. Het zit hem in de kleine dingen: in een paar woorden krachtig kunnen omschrijven welke waarde jij toevoegt en waar je voor staat, de juiste snaar raken met de toon of de juiste CTA’s op de buttons zetten. Wij doen het allemaal voor je.

Of het nu gaat om web copy (about page, home page, services, projecten, etc.) of SEO-optimised blogs, ik kan me aan elke doelgroep en tone of voice aanpassen.

Zo gaat het ongeveer

  1. Intro call waarin we vaststellen wat er allemaal al is, wat er nodig is en welke praktische details er zijn
  2. Interview of inventarisatie van aangeleverde teksten
  3. V1 en v2 van de teksten, met feedbackronde tussendoor
‘Wij hebben Ninarosa ingehuurd voor verschillende design- en copywritingopdrachten. Hierbij toonde ze altijd initiatief, dacht ze goed mee en deed ze echt haar best om zich te verdiepen in onze wensen en onze doelgroep. We zijn super blij met het resultaat. Ook de samenwerking was soepel en prettig. We zouden haar zeker aanraden vanwege de hoge kwaliteit van het werk, professionele houding en fijne communicatie.’
Dave - The Cocktail Agency
‘Ninarosa wilt het bedrijf en het vakgebied echt leren kennen en steekt daar veel energie in. Hierdoor zijn de teksten snel concreet met de juiste tone of voice.’
Damien - Engel Architecten
‘Het proces van copywriting was in mijn geval vrij persoonlijk en soms confronterend. Gelukkig maakte Ninarosa het een stuk makkelijker voor me met haar directe, maar vriendelijke manier van communiceren. Naast de teksten zelf heeft het proces me ook gedwongen nogmaals kritisch naar mezelf, mijn aanbod en mijn bedrijf te kijken. En door haar snelle en duidelijke aanpak was ze een goede stok achter de deur, exactly what one needs sometimes :)’
Jasmijn - By Jasmijn Lina
Previous
Next

Met goede copywriting kun je…

  • …een professionele indruk maken, zodat klanten voor jou kiezen en niet voor de concurrent
  • …de essentie van de boodschap capturen, zodat je communiceert wat je wilt communiceren en daarmee de juiste klanten aantrekt
  • …alles van jouw branding helemaal alignen, zodat je een sterk merk bouwt waar mensen graag mee willen werken

Eventjes sparren