branding
deep
dive
Helder en praktisch toepasbaar hoe jij
jouw product of dienst op de juiste manier
aan de juiste doelgroep presenteert
Producten en diensten bedenken en communiceren is voor de meeste bedrijven geen probleem. Maar spreek je dan wel de juiste doelgroep aan? Welke toon hanteer je? De basis leggen we aan de hand van een korte marketingsamenvatting.

De marketingsamenvatting die uit de branding deep dive komt noem ik ‘marketing essentials’, omdat ze de basis van jouw marketing zijn. Je ontvangt een document met daarin je missie, visie, tone of voice, kernwaarden en buyer persona.
Voor wie is het?
Voor de mensen die van aanpakken weten, die geloven en die niet opgeven. Je ziet door de bomen het bos niet meer en hebt wel kennis en ervaring op het gebied van marketing en branding, maar kan dat voor het niet goed zelf inrichten. Deze service is er voor de denkers en doeners die deze wereld écht gaan veranderen en graag willen weten hoe ze die missie kunnen gaan leven.

Wat krijg je precies?
- 1x strategy call van 30 minuten
- Doelgroepanalyse met buyer persona
- Missie
- Visie statement
- Tone of voice analyse
- Kernwaarden
- 2 correctierondes

Hoe chill zou het zijn als je…
- …echt wist waar je bedrijf voor stond en waar je heen wilde, zodat je daar je doelen en planningen op kunt afstemmen?
- …je doelgroep nu eens goed in kaart had gebracht, zodat je in kon spelen op hun wensen en behoeften (in plaats van dat je dat elke keer zelf moet gaan bedenken)?
- …gewoon lekker kunt lullen in een call en er opeens een mini marketinganalyse in je mailbox zit?
- …klanten aan kon trekken waar je niet aan hoeft te gaan sleuren, omdat je ze op de juiste manier hebt getarget?
Is er een match ?
In een vrijblijvende kennismakingscall mag jij alles over jezelf te vertellen. In een half uurtje gaan we samen je boodschap definiëren en begrijpen hoe ik je kan helpen klanten aan te trekken die jou werkplezier en energie geven in plaats van kosten.
