branding
deep
dive

Helder en praktisch toepasbaar hoe jij
jouw product of dienst op de juiste manier
aan de juiste doelgroep presenteert

Producten en diensten bedenken en communiceren is voor de meeste bedrijven geen probleem. Maar spreek je dan wel de juiste doelgroep aan? Welke toon hanteer je? De basis leggen we aan de hand van een korte marketingsamenvatting.

De marketingsamenvatting die uit de branding deep dive komt noem ik ‘marketing essentials’, omdat ze de basis van jouw marketing zijn. Je ontvangt een document met daarin je missie, visie, tone of voice, kernwaarden en buyer persona.

Voor wie is het?

Voor de mensen die van aanpakken weten, die geloven en die niet opgeven. Je ziet door de bomen het bos niet meer en hebt wel kennis en ervaring op het gebied van marketing en branding, maar kan dat voor het niet goed zelf inrichten. Deze service is er voor de denkers en doeners die deze wereld écht gaan veranderen en graag willen weten hoe ze die missie kunnen gaan leven.

Wat krijg je precies?

  • 1x strategy call van 30 minuten
  • Doelgroepanalyse met buyer persona
  • Missie
  • Visie statement
  • Tone of voice analyse
  • Kernwaarden
  • 2 correctierondes
‘Met Ninarosa heb ik prettig samengewerkt m.b.t. de realisatie van mijn website www.ExMaterials.com. Naast de prettige onderlinge communicatie is ze bedreven in haar vak en zet zich in voor het beste resultaat. Bedankt voor de prettige samenwerking zover en op naar volgende aanvullingen voor de site!’
Jochem - Ex Materials
'Ninarosa denkt assertief en uitgebreid met je mee om de juiste branding door te trekken in de communicatie.'
Marlot - Freasy
'Ninarosa is kritisch, professioneel, betrokken en snel. Ze communiceert duidelijk en denkt goed mee. Ze was echt betrokken bij House of Deeprelax en je kon aan alles merken dat ze er net zo graag een succes van wilde maken als wij. Het resultaat is daar ook naar. We zijn heel blij met de teksten die ze voor ons heeft geschreven en vonden de samenwerking heel prettig.'
Eliane - House of Deeprelax
Previous
Next

Hoe chill zou het zijn als je…

  • …echt wist waar je bedrijf voor stond en waar je heen wilde, zodat je daar je doelen en planningen op kunt afstemmen?
  • …je doelgroep nu eens goed in kaart had gebracht, zodat je in kon spelen op hun wensen en behoeften (in plaats van dat je dat elke keer zelf moet gaan bedenken)?
  • …gewoon lekker kunt lullen in een call en er opeens een mini marketinganalyse in je mailbox zit?
  • …klanten aan kon trekken waar je niet aan hoeft te gaan sleuren, omdat je ze op de juiste manier hebt getarget?

Is er een match ?

In een vrijblijvende kennismakingscall mag jij alles over jezelf te vertellen. In een half uurtje gaan we samen je boodschap definiëren en begrijpen hoe ik je kan helpen klanten aan te trekken die jou werkplezier en energie geven in plaats van kosten.